Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nudibár

Nudibár

Kismellű tini

2024. szeptember 05. - juandelavega

001.jpg

 

Most, az otthonomhoz közel, az új városrészben sok üzlet, üzlet és sztriptíz bevásárlóközpont stb. volt, és utazásaim során elhaladtam egy kínai "talpmasszázs" üzlet mellett. Miközben csendesebb helyet kerestem, ahol masszázst kaphatnék, arra gondoltam: "Mi a csuda!" és megálltam a vásárlásból hazafelé menet. A táblán „talpmasszázs” állt, és a teljes testmasszázsra gondoltam. Bementem az üzletbe, ahol volt egy ruhafogas és egy hely, ahol le lehetett venni a cipőt, és egy elülső pult volt, mindez egy meglehetősen kicsi (12'x12') területen. Egy pár kínai hölgy azonnal kijött az egyik oldalsó szobából, és vidáman üdvözöltek.

"Maszázsra jöttél? Van időpontod??" – kérdezte egy hölgy mohón gyenge angolsággal. Biztosítottam, hogy ma nem keresek masszázst, hanem csak a teljes testmasszázsra vagyok kíváncsi. "Ó igen! Csodálatos masszázst adunk! Jöjjön be! Van egy szobánk csak neked! Látod! Jó masszázst adunk!" Vettem egy névjegykártyát, és vonakodva engedtek elmenni. A következő héten lefoglaltam egy masszázst.

Nos, nem voltam teljesen naiv, hallottam a „Rub-n-Tugs”-ról – olyan sokat sejtető nevű üzletekről, mint „Venus Spa” és „O-Massage” vagy „Pleasure Palace”, amelyeken még a „Felnőtteknek szánt szórakozás” feliratú táblák is voltak. De ez a hely úgy nézett ki, mint egy legális masszázsterápiás üzlet. Valójában a hölgyek bozót típusú egyenruhát viseltek, és egy szabályozó testület engedélyével rendelkeztek, és nyugtákat állítottak ki, amelyeket a nagy egészségbiztosító társaságok is elfogadtak. Így hát bementem az első masszázsra.

Megérkeztem és "Linda" üdvözölt, és bemutatott egy szobába. Azonnal tudtam, hogy ez a hely „más”, mivel csak most mutatott be a szobába – általában a lány kifejezetten azt a parancsot adja, hogy „vetkőzz le a kényelmi szintre, és feküdj le arccal az asztalra a kendő alá” – ez része a ' jogi' protokoll. Szóval azt gondoltam: "Hmm, ez furcsa! Vajon...?" Így hát megragadtam a lehetőséget, és meztelenül feküdtem az asztal tetején, és ruházkodtam!

Halk koppintás-koppintás hallatszott az ajtón, és Linda megkérdezte, hogy készen vagyok-e, én pedig csak annyit mondtam, hogy "Igen, gyere be!" Bejött, és csak elkezdte a masszázst anélkül, hogy szót ejtett volna a kendőzésről! Csevegtünk (amennyit a törött angol nyelve engedett!), és feltett minden szokásos kérdést, és úgy döntöttem, bevallom, hogy először járok a boltjukban. Megkérdezte a kívánt nyomásfokot, és kiváló masszázst nyújtott! De egyetlen testterület sem volt korlátozva! A masszázs végigfolyt a hátamon és a fenekemen – még a popsi orcák között is! Aztán habozás nélkül lefelé haladt a lábamon, majd visszafelé egészen az ágyékomba! Megborzongtam! Természetesen a nemi szervem megérintése elkerülhetetlen volt, de nem kértek bocsánatot – folytatta a masszázst, mintha minden normális lenne.

Megkért, hogy forduljak meg, és kőkemény voltam. Csak mosolygott, és folytatta a szolgálatot. Megmasszírozta a teljes elülső területemet – még a kemény farkam tövében és a golyóim alatt is – kisimítva az izmaimból a feszültséget. Lefelé mozdult az egyik lábán, és a farkam megpuhult, így visszaköltözött a hasamhoz és a farkam körül, amíg ismét nehéz volt – elégedetten mosolyogva, majd a másik lábamon dolgozott. Ismét puha lettem, így ő visszaköltözött a hasamhoz. Igazából soha nem fogta meg a farkam! Csak a hasamat dörzsölte a farkam körül és alatt, a lábamat pedig a golyóim alatt.

Aztán hirtelen bejelentette, hogy lejárt az idő! Letörölt egy felmelegített nedves törülközővel - közben mosolygott a farkamra -, és megkérdezte: "Milyen volt a masszázs?" "Jól!" Azt mondtam: "Te biztosan nem vagy félénk! Nagyon jó volt!" Ott döntöttem el, hogy ez az új masszázshelyem. De totális noobként nem adtam neki borravalót. Azt hiszem, ő volt a főnök, és ez teljesen megsértette, mivel soha többé nem masszírozott – mindig átadott egy másik lánynak. De az összes többi lány (kb. 6-an) még jobb volt!

002.jpg

003.jpg

004.jpg

005.jpg

006.jpg

007.jpg

008.jpg

009.jpg

010.jpg

011.jpg

012.jpg

013.jpg

014.jpg

015.jpg

016.jpg

017.jpg

018.jpg

019.jpg

020.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nudibar.blog.hu/api/trackback/id/tr7318069196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása